呢一刻我知道大家都需要一啲空間,一段距離,讓我倆都有一個喘息既機會。上一次分手給我的教訓係:如果對方心裡面愛其他人,我好應該放手,灑脫地離開,無謂令一段關係變得醜陋,互相折磨。我也同自己講過,愛下一個既時候應該留一線,因我怕再經歷那段錐心之痛,我唔想再過那些日子。但,我發覺我愛一個人仍然會付出我既所有,那怕對方是否給我同等份量的愛。到了呢一刻,我好像已違背當初對自己既承諾。這一段日子聽了很多很令我心痛的說話,我已分不清哪些是出自真心,哪些是酒後胡言,哪些是為了迫我離開,我很努力地將這些說話不放在心上。我很累,眼淚不停地流,我都唔知自己可以撐幾耐。對住你,我都曾經有一刻動搖過,但當自己靜落黎再想想,我又覺得事情並唔係我想像中咁壞,我唔想咁快判死刑。我希望呢次事件只係上天比我既一個考驗,我希望我可以處理得好啲。我自問唔係一個樂觀既人,但對住你,唔可以唔樂觀一啲,我要比多啲正能量你,我想你諗野正面啲,一段關係裡面其中一個人悲觀已經夠死了,何況兩個?好,呻完,明天繼續上路。

抬頭吧黑暗過 會是晨曦
懷著樂觀 總有轉機
今天珍惜今天 逢凝望我心所愛的你
我已彷彿會飛


Leave a Reply

